Alltomkirsten

2012-08-31
12:43:26

hembiträde sökes!

SÅ nu har jag snart gjort denna veckan. bara 3 jobbpass kvar. fredag,lördag &söndag 21-01 lite xtra sådär.

annars så har min mobil snart gjort sitt. den ända knappen fungerar inte. så nu får jag hoppas det håller lite till. tuchen då. sen blir det en ny. så sjukt, när man var mindre kunde man få den nyaaste mobilen för under 2000kr, nu kostar de upp mot 7000kr.. sjukt. för 7000kr kan man få en soffa eller mer än en månadshyra.. sjukt !

ska hämta lilla Ida kl 14 idag. sen ska vi baka kladdmuffins som vi ska äta i kväll när vi får gäster men mariannefluff( godiset marienn och grädde) sen kommer sambon vid 20 och sen cyklar jag en stund i 21. sen hoppas jag att jag får sova till 9 i morgon iaf. ;)

åh igår jobbade jag till 14 kom hem och fick direkt sätta igång, klä barnen fö de var fortfarande i pyjamas, städa undan lite för finaste jenny skulle komma. puhh.. sen när jenny gick hem diskade jag,lagade mat och dammsög. natteade idag och mös med theo. sen var jag trött. kanske får anställa en hemhjälp? blir jobbigt att jobba,plugga, vara en bra mamma OCH agera hemhjäälp. just de, tvättade och hängde den maskinen tvätt med igår. lovely! duktigt jag.

måste bara komma ihåg mitt järn annars klarar jag inte detta direkt..

well well 1september i morgon! och jagbörjar få ett munsår kände jag nu. aj!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: