Alltomkirsten

2012-04-19
08:36:43

massa babbel

Tiden bara springer iväg helt sjukt!! Theo är nu 2 veckor( och lite till) och sambon börjar jobba på lördag. då ska jag klara detta själv. puhh! kommer bli mycket svett och tårar i början men skam den som ger sig. kommer bli bra detta!!
sen jag skrev sist har jag hunnit med mjölkstockning med 40gradersfeber och massa frossa, trodde jag skulle dööö!! men febern har lagt sig och bröstet ömmar mindre så blir nog snart bra igen :)

Theo ligger i sin säng och tittar. :) pappa körde nyss Ida till dagis. :) <3 så passar på att skriva lite innan jag ska äta frukost är skiit hungrig. på tal om hungrig... haha har nu 3kg kvar till vikten jag började på. :) 56kg :) dock hoppas jag med hjälp av lite promenader så småning om komma ner till 53 iaf :) gör jag inte det är jag sjukt nöjd nu med :) längtar till ullared. haha!! :)

något jag med längtar till är ny bostad, vill ha en fyra på ett plan i helsingborg. suck vad jag tjatar va? ;) kanske får göra slag i saken och börja kolla det närmare ;) 4orna är så sjukt dyra här i höganäs, hittar ingen under 8000kr. finns lite billigare i stan iaf. nåja, var sak tar sin tid.
nu ska jag nujta av att vara tvåbarnsmamma och vad det innebär.

eftersom ammningen tar sin lilla tid just nu så måste jag förbereda inför helgen. sambon är borta mellan 9 och 18 så blir måånga timmar med mina fina barn. så ska förbereda mat till mig och Ida. och försöka städa. konstigt nog förvandlades hemmet till kaos bara man är sjukt några dagar. puh! märks att sambon inte förstår hur ofta man måste snygga till när man har en buse på 1,5 ;)  tänk när Theo är 1år och Ida 2.5år som här kommer se ut. hehe. då lär man inte vara sysslolös iaf :)

vet inte om jag skrev det men jag har sökt lite kurser till hösten. bla en kurs som hette något med basmatte som är samma som matte B vilket jag behöver om jag nu känner för att förverkliga en dröm. hehe. sen lite andra kurser man som kan göra min undersköterska utbildning lite mer värd inom några andra områden. vi får se vad det visar för antagning sen. och beroede på hur läget ser ut just då. hade jag inte sökt så kanske jag ångrat mig sen,kan ju alltid tacka nej till en plats ju :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: