Alltomkirsten

2012-04-14
14:44:30

10 dagar

dessa 10dagar jag varit två barnmamma har varit riktigt intensiva och jobbiga. har mått/mår riktigt kasst psykiskt av vissa andledningar men det är väl så. men efter att ha listat ut vad som var felet så börjar jag om på nytt med vår lille Theo <3 och denna gången njuter jag!
Ida är så sjukt underbar, utan henne hade ingenting fungerat faktiskt. hon är så duktig. hjälper med lillebror och "klappar fint" på honom.

händer inte så mycket förutom att sambon är hemma en vecka till sen är jag sjäv, ååångest. men det ska väl bli bra det med. en sak i taget. är många som vill komma och träffa theo men hoppas ni har förståelse för att jag inte har det så bra just nu. lite tålamod sen är ni välkommna :)

Nu när barnen vaknat ska vi nog ut en tur i fina vädret. behöver komma ut & få lite luft och givetvis provköra vagnen lite mer. :) ska handla lite med. konstig nog äter NÅGON ;) som en häst här.. nämner inga namn. hehe!!

nu ska jag ta min stora tjej och mysa med mellis innan vi beger oss ut. blir tyvärr ingen längre runda.. har fortfarande enormt ont av foglossningen. usch!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: