Alltomkirsten

2011-11-30
18:50:00

Vill så mycket!

  • Hihi. verkar som jag får gå lärarledd utbildning de två sista kurserna. jag får iallafall göra en ansökan :D nu väntar jag bara på svar om ungefär när de kurserna går av stapelen. ska ju vara lite mammaledig med :) men tydligen eventuellt kunde jag söka till ängelholm och helsingborg med. så kanske blir bra endå. för de kurserna läser man ju inte 5dagar i vecka och skulle det ev vara 2 dagar kanske någon kan passa den lilla. Ida kommer ju gå på dagis. har några barnvakter att välja på så det blir nog kalas. men blir det inte på sjukhus blir det vårdcentral. spelar ingen roll för antagligen kommer jag inrikta mig på sjukvård sen . en 1årig kurs i båstad. ( om jag inte får jobb på sjukhus eller vårdcental vill säga.

    så mycket jag vill prova.

sjukhus som undersköterska
Statolil/preem/okq8
matvaruaffär
klädesaffär
personligassistent
servitris
cafebiträde
vårdboeende som uska
trygghetsjour
kontorsarbete typ reception
haha ja massor! får se vad jag hamnar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: