Alltomkirsten

2011-05-29
08:48:11

Söndags babbel

nej nu är jag fruktansvärt trött på detta vädret. det regnar och är mulet precis heeeela tiden. det är INTE okej!! idag är det dock 18 grader men vem vill vara ute när det regnar?
idag är det sambons tur att ha sov morgon och så klart vaknar primadonnan kl 05. gahh men efter en flaska välling i sängen somnade hon om till 8. så jag får väl vara nöjd. :p

så fort sambon behagara att sitga upp ska vi se om vi ska göra till varuförmedlingen i stan. har fått lite nojja på loppisar.
i morgon är det måndag igen och jag har maaaassor att göraverkligen.. blir stressad. tur hjärtat är ledig på torsdag ? för det är man väl på kristihimmelfärd? nåväl hoppas iallafall de för annars vet jag inte hur jag ska hinna allt. hade behövt en skrivare men .. undra om jag får ta med Ida upp på skolan och skriva ut papper? får ringa och höra. där är ju många data salar så varför inte tycker jag. man stör ju liksom inngenannan..

måndagar innebär också jobb och storhandling. men efter jobbet är jag SÅ trött. haha går upp vid 05 för att hinnan innan sambon ska iväg. för er som inte vet är jag städkärring 2 dagar i veckan totalt 5 timmar. spsrar iaf en föräldra dag i veckan. haha, plus mina varannan helg så det för la duga!! :)

fick föresten brev i fredags om att Lillan ska börja på sjöcrona avdelning stjärnan :)kommer säkert bli toppen. sambon ska ju skola in henne men jag ska se till att vara med några gånger så jag får se vad det är för människor hon sa va hos hela dagarna. hehe men annars måste jag jobba som en turk då.  usch tiden får så fort. snart 1 september ju. :/ älskade unge!! hehe snart dags att tänka på syskon ju. haha !!!  nja tror jag klarar mig bra med min fina tjej några år. så en sladdis när jag är 30 sen är jag nöjd. hehe.

nästa vecka har jag inget planerat så om någon vill gå promenad eller fika eller något så hör av er!! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: