Alltomkirsten

2011-03-30
18:00:26

åhh sköönt!

det känns att våren kommer smygande nu, hoppas bara den inte luras en gång till för det är ju SÅ underbart!
vi tog en promenad genom Höganäs runt hamnen och sen hem. tog två timmar. haha träffade massa trevliga människor. gamla lärare,  gammal klasskompis,svärmor osv. riktigt trevlig promenad måste jag säga. och när jag kom hem vart de 9 grader. underbart!!
blir det lika fint i morgon är det ju bud på att ta en långis, kanske kan åka in till mamma och ta en tur med henne,allt beror på moster. haha Hon kommer ner några dagar och jag måste bara träffa henne =) sen dopet sist ju:/ 4 månader sen.
nåja.
Ida sover, och jag ska väl snart börja med lite käk. inte spciellt sugen på att fixa med äta bör man annars dör man typ.

annars händer inte för mycket. hade egentligen velat skriva en hel roman här. hänt lite FÖR mycket de senaste dagarna tycker jag. man man lär sig av sina misstag iaf.

trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: