Alltomkirsten

2011-06-28
11:36:14

ångest

beslutsånget... har typ smsat till alla i mobilen men ingen kan/vill göra något. trååkigt!
så nu funderar jag på vad vi ska göra. var sugen på antingen en tur till väla, måste enda till biltema, eller promenad. men är så rädd för att hjärtat ska bränna sig i solen. går inte att ha henne 100% borta från solen när hon åker vagn. mitt barn har en egen vilja, haha  om jag använder parablyt till vagnen så drar hon ner det så det är ingen ide men frågan är om solkrämen 50 hjälper.
får fundera på vad jag vill vi ska göra idag.

i morgon kommer mamma och jag ska ha betygsamtal. på torsdag son barnträff och fredag blir de extrajobb och mysa med hjärtat. skulle bli 30 grader i skuggan. puhh. då får Ida bada sin pool. sen är det jobb hela helgen. jag har faktiskt inte en enda ledig helg på hela juli. men men what to do? blir goa extra pengar i augusti sen.
och i morgon blir tösen 10 månader!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: