Alltomkirsten

2011-02-24
12:43:12

sjukstuga. :(

Ida var inte bättre idag så jag bokade en tid på delfinen ( vårdcentral) och de var hur trevliga som helst. dock visade sig det att Lillan hade dubbelsidig öroninflamation. :( och slem i luftrören så pencilin i 10dagar och brincanyl.  mamma lilla tjej! hon är som vanligt annars förutom att mar inte är poppis men vem vill käka när man är sjuk liksom. bara flaskan som duger. vi gick upp kl 05 i morse och sen dess har hon käkat 150ml. en portion på 240 smäller hon lätt i sig i vanliga fall. mammas lilla bebis!! usch!!

Och idag är en bra dag annars för jag fick ett telefonsamtal om en til intervju på ett vårdboeende. här  i höganäs. så dit ska jag på måndag. ska kola runt lite om någon vill titta till snutt så länge!  spännande.
nnu har jag alltså 3 intervjuer så hoppas nu att jag kan inmponera på någon!! :)  kan ju berätta hur de kändes i morgon iaf.

ida pluttan vilar nu, så jag ska kolla lite om jag kan hitta lite tips på vad man kan tänka på vid en intervju. vill så hemskt gärna ha 2 max 3 nätter i veckan. det drygar ut föräldrapenningen en heldel och så sparar jag dagar och kan vara hemma med min prinsessa lite längre. =)

yes yes!  middag idag , antingen lasange på bacon eller farlukorv. sjukt gott!! :)



before and after. kämpa kämpa kämpa!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: