Alltomkirsten

2011-02-28
15:06:24

sjuk mamma och bort tappad bok,

då vart denna helgen gjord. dock spenderade vi den hemma för vaken jag eller Ida var på topp!!:) men hon är på bättringsvägen nu iaf. värre med mig kanske men va fan så länge Ida har de bra är de väl skit samma hur jag mår?!

var på intervju i höganäs innan, vet inte direkt om man kan kalla de intervju. men de hon sa iaf att hon skulle kolla behovet och höra av sig om bredvid gång. alltså vet jag inte riktigt om jag fick det?! aja, väntar iaf på ett samtal till från ett vårdboende här i höganäs tror hon skulle ringa strax.

yes , inget annat nytt förutam att biblioteket tappat bort boken jag resarverade för 3 veckor sen som jag var TVUNGEN att ha idag. SUCK!! hatar när de strular. har jag otur blir det alltså upsatts fredag natt igen!! åhh!!
nåja...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: