Alltomkirsten

2011-08-24
21:42:47

fullerulle

Vilken vecka alltså. fullrulle!! bakat massa kakor tills söndag då vi ska ha kalas för Ida, min ettåring liksom :P och varit i stan i både igår & idag på äreenden. så tiden har bara sprungit iväg. Nu när jag inte pluggar så ska jag försöka röra mig varje kväll istället. ikväll blev det en tur på inlines. shit vad längesen det var man åkte. riktigt ont i fötterna efter 2 km. hehe. men får bli länge tur i morgon kväll.

fast i morgon ska sambon &jag till ullared. :) och för er som tror vi tar med dottern dit så nej, jobbigt för snuttan att vara så många timmar i ett varuhus. så hon ska leka med mormor. tycker hon är roligt.

Sen på fredag ska de bakas vidare och fixas för sen jobbar jag på Lördag och sem söndag blir de kalas. usch känns jobbigt att hon blev så stor bara pang liksom. ( tjat tjat tjat, jag vet)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: