Alltomkirsten

2010-10-29
09:02:03

tjoho, fredag idag :)

Fredag idag och det innebär fredagsmys. haha. idag blir det tacogratäng med såna tacochips och sallad. mumma!! :) eller hittade receptet på nätet så får se om de blir gott men det antar jag :) sen blir de väl lite gott med. har ostbågar sen förra veckan och sen önskade sambon lite godis. så får se vad jag hittar på :)

idag så har jag inga planer, sjukt trist och vädret är inte direkt underbart. suck!! så jag har lite andra funderingar, antingen ringa mamma eller åka till familia eller väla. nackdelen är bara att det får bli fönstershopping för det är snart jul med julklappar och mat , sen är ju dopen snart med. många utgifter som man inte riktigt vet vad de kommer bli :) 
längtar dock till jul, för vi ska vara här och JAG ska besämma julmaten för det blir jag som betalar den. blir massa sill,lax,ost,janson,köttbullar,prinskorvar,kroppkakor och massa mer gott. ahh.. mumma!!!

nåja blir bara hungrig av att prata mat. :)

igår så gick jag ut en sväng på kvällen, behövde lufta mig lite efter några jobbiga timmar med snuttan, hon vart så arg och ledsen. antar att magen gjorde ont för hon pruttade som bara den. stackars!! :( men iaf. jag gick en bit sen funderade jag på om jag orkade jogga en bit, så jag joggade. haha. helt sjukt var år sen..var ingen lång bit men jag blev trött och så motiverad till att fortsätta. så mina planer är att köpa ett par gympadojjor :) har baa ett par stövlar,ett par skate skor och massa tygskor så ja, inge bra skor att jogga i precis.

ställde mig på vågen idag , precis som jag tyvärr gör varje morgon och guess what? :D det rör sig. :D det kanske finns en chans för mig med. thihi!! :)

nej man vad fan ska man göra idag?  måste röra på mig iaf annars blir de inget gottgott i kväll. haha. köra med utpressning. ;) eller ska jag skita i familia  och så och stället ta en städ dag? vi ska ju handla lite sen, men ja, svåååårt.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: