Alltomkirsten

2010-10-29
18:05:44

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg

då var denna dagen också gjord. jag och snäckan tog en tur till familia. :) handlade lite gott till i kväll. var väl hemma vid 14 igen och då mös vi en stund sen har jag pysslat lite här hemma. skönt att när det är lite fint inför helgen. maten är fixad ska bara gratineras i ugnen sen är den klar. hungrig som tusan !! =)
men tur´att sambon kommer snart då.

i morgon är de höganäsmarknad. blir väl att gå en tur om vädret tillåter. sen är de ju faktiskt tradition med pizza så kanske man kan få sig en bit. hehe borde inte men hade vatt gott. nåja. det är heeeeeeelg :)

dopkorten har kommit idag med  =D så jag ska fixa adresser till de som skall skickas och köpa frimärke. sen ska antingen vi i helgen eller jag i början p¨å veckan köra runt till de som bor närma och lägga kortet i brevlådorna ;)
sen måste de planeras vad man ska bjuda på.  hörde från en hemlig tårtbeundrare till mig att hemmagjorda tårtor vore gott. hehe. kunde iofs gjort de. baka lite goda kakor och kanelbullar och så. får fundera ett tag och leta upp goda tårtrecept.

ohh just de, fanns massa fint på familia i klädes väg, men så fort man hittar ågot man gillar så, tänker man " nej magen är för stor" det ultimata hade vatt en platt mage. men dock är det inte gör mig.  ( om jag får julklappar i år hade presentkort varit roligt nu när man blivit några storlekar mindre ) hittade ett par gympadojjor med. men får fundera lite till. fanns så många olika par.

nej nu är det helg. :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: