Alltomkirsten

2010-11-26
17:04:25

trevlig helg.

nu är det helg men ett par ord blir de.

fick min journal från förlossningen och det är sjukt kasst. står att vatnnet gick kl 10 fast det gick kl 08. sjukt. sen visade det sig att vi blev inskriva andra gången kl 15  och 41 min senare vart hon ute. om resten på papperna stämmer dvs. jaja. dock ringde jag in fört kl 10. kanske de de blanande ihop.  sen stod de att jag låg på sidan och un der förlossningen men jag låg faktiskt på rygg...och under smrätlindring stod de lustgas men räknar man två andetag i den så visst. haha. men men de hade väl inte tid antar jag. suck!!
läste att hbg hade blivt anmält för att det barn dog när mamman gårr övertiden, sjukt!!

ikväll blir de mys med idol, räkor,ostar,kex chips o dipp. mysigt. =)

trevlig helg mina vänner!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: