Alltomkirsten

2010-11-30
09:39:45

Stress

denna veckan har jag fullt upp.. är så stressad. men jag ska göra mitt bästa för att allt ska bli bra.
igår åkte vi in till mamma vid 10 och stannade hela dagen , de bjöds på middag . gott =)
idag kommer nog mamma ,moster o mammas faster hit. de kom ner till mamma igår , därför vi var där.  annars idag ska det tvättas och stor handlas.

restende veckan ser ut så här: 

onsdag : vara med moster o mammas faster? , börja baka till dopet, skriva lista på vad som ska handlas till dopet.  vaccinera lillan på bvc. hämta nycklen till lokalen.

Torsdag : blir det stan och handla till dopet, blir även väla. kanske hinner baka något på kvällen.
Fredag: blir det handla till dopet, idol på kvällen, och försöka varva ner.
Lördag : fixa till lokalen, hem till en vän till sambon som fyller år. fixa med fikan till dopet, baka det sista
Söndag: lämna fikan i lokalen, fixa oss, sen dopet och sen fikan.

känner mig jätte stressad, vill bara allt ska bli perfekt. men det blir säkert bra vilket fall som helst.

nej nu måste vi skyndaq till city innnan vi ev får besök. :)

skriver när tid finns. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: