Alltomkirsten

2010-05-31
12:14:03

Ny vecka ny tag?

idag är det måndag IGEN?!! hur gick det till? aja, ny vecka. vilket innebär nya möjligheter inte sant?
planerna för veckan är :

måndag : jobb 16-22
tis: ledig  och plugga
onsdag: ledig och tandläkaren
torsdag: föräldrautbildning  och plugga
fredag : plugga saaaatan
lördag: jobb 7-14  grilla?
söndag : jobb 16-22 ?

är nämligen så att jag måste ha de muntliga nu den 7 juni . äntligen säger jag bara. sen är det full fart som gäller.
vet säger det hela tiden men nu ÄR det SÅ.
blir jag beviljad havandeskappenningen ( som jag förövrigt skickade in om idag) så är jag ledig from 17 juli ev tidigare beroeende på hur jag känner. och då blir de självklrt plugg. hoppas sommaren blir fin så man kan vara ute och plugga, mys! kanske blir FÖr varmt. men jag vill bli färdig med utbildningen innan jag ska ut och jobba igen efter mammaledigheten.  dels för att det blir lättare att söka jobb då.

för övrig har jag jobbat i helgen lite pengar men nu blir de tre helger i rad. gör ingenting för jag får ju lön för de sen.

Bebis mår bra. sparkar och myser med mina revben. :) det gör ingenting så länge finaste mår bra. det är det viktigaste.

Kommentarer:
2010-05-31 @ 13:27:46
#1: Mathilda

jaha okej. jag visste inte. tack för infon!! :)

2010-05-31 @ 14:01:33
#2: Linda

jadu det gällde och vara stark, sen hade jag mamma med mig som stöd :-)



Förstår att du längtar massor nu! Vill också ha bebis :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: