Alltomkirsten

2010-03-31
15:51:35

kroppkakor

onsdag redan. om exakt en vecka så får vi se liten igen. må tro att jag längtar som bara den!! ska se om vi inte kan köpa två foto från två olika vinklar. Hoppas det går att ordna =9 jobbar som sagt mycket detta veckan. goa pengar och från och med i morgon har jag mer i timmen ingenaning hur mkt. antar någon krona bara men det är väl bättre än inget! ganska slut i ryggen fast dagen varit lugn. jag ska inte stressa så allt får ta sin tid men ibaland går allt snabbare fastän man inte stressar vilket är ju braa!! :)

jag håller på att göra kroppkakor så jag lovade mamma átt lägga ut en bild och skrva vad jag tyckte. tydligen mormors recept så hoppas på bra resultat annars får de bli en sallad i stället. hehe.

en annan sak är att min kära far är i sverige och han hade en present... när jag fyllde 18 fick jag ett huckle, typ en vitduk och ett band att ha runt huvudet. blev ju så glad.. undrar fortfarande va jag ska använda den till..aja. haan skulle höra av sig så alla vet ju hur det brukar sluta. hehe

planerna fär kvällen är maten då sen har jag fixat äpple och kanel glass som vi ska äta om  inte danny ska till garaget då.  för dåäter jag den själv och kolr på tv. tror de skulle komma ngt med Anna anka i kväll. så det blir de innan jag somnar. hehe.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: