Alltomkirsten

2010-06-29
20:17:32

snabbis

hej där i stugorna!

jobbat idag som sagt! sen tyckte min fina sambo att vi skulle till förmedlingscentralen i tyringe. sagt och gjort nu har man vatt där mer. hjärtat handlade medan jag inte hittade något roligt. sparar heller till ullared den 19onde =) man känner verkligen inte för att göra någonting i denna värmen. puuhh! trodde aldrig de skulle vara så här jobbigt att vara preggo på sommaren.
skriver snabbt eftersom hjärtat skulle hämta toning i garaget sen ville han tona rutorna på min bil. får se om de blir bra, hehe han säger " gör så " och jag gör så men sen blir de endå inte som han vill ha de. hehe men han lovade att vara snäll om jag höll honom sällskap. hehe.

i morgon är  jag som sagt ledig. skulle til förmedlingscentralen då men de blev ju idag så får se vad vi gör i morgon.  nu har vi ju kollat outleten i höganäs, fikat på kakis , shoppingrunda på väla och ikea samt fikat på väla. sen  för någondag var vi nere i mölle och tog en glass. värsta goda. men fick sjukt ont i magen tyvärr.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: