Alltomkirsten

2010-07-30
09:41:53

Regnet de bara öser ner..

Fick köra sambon till bussen för de regnar . usch va trist. kunde varit uppehåll iaf. men men film väder.
sitter med en kopp te, vilket var väldigt gott måste jag säga. mumma!! längesen jag drack te nu.
fick fixat mina papper igår så nu ska jag bara inom jobb och lämna dem. får se när jag gör de. har ju nyckel. haha så kan göra de när jag får lust.

jag har inte så mycket att skriva egentligen..längtar och fantiserar om hur jag vill bo. kollar hemnet och helsingborgshem hela tiden. vill absolut inte bo här mer. får hoppas de kommer in många hus vi kan titta på. nästa vecka ska vi kolla på ett sen får vi se om de kommer in fler och vad vi tycker. tyvärr så vinklar alla bilderna fel så man får liksom inte se helheten. men det är sjukt kul att kolla hus faktiskt man får mycket insperation. :)

nej nu ska jag väl roa mig med något annat :P
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: