Alltomkirsten

2010-07-30
15:51:59

kaka it is..

nu har snart denna dagen med gått, fårstår inte. för bara nåpgra veckor sen gick dagarna otroligt sakta, nu hinner jag inte med i svängarna. idag har jag kollat tv och vilat. hmm. varken bakat eller kollat film. hur ska detta sluta. haha. ska faktiskt göra fläkspannkaka sen till middag och funderar på att baka något med. letar recept som en galning. hittade en på en chockladkaka, får se om jag känner för att göra den. ska kolla vidare kanske gör 2 bakverk. kan kolla runt lite till för ska hämta sambon vid bussen sen men de är först vid kvart i sju något. så borde städa upp i köket och hänga upp tvätten. tills dess. men ja, man blir laaaat av att bara vara hemma.
ska se om inte min kära sambo kn hjälpa till lite här hemma med, men han jobbar hela tiden så förstår att han är trött och dessutom går jag ju endå bara här och dreller. men middag har jag lovat honom idag snäll som man är =D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: