Alltomkirsten

2010-02-17
12:03:54

veckorna går

precis, veckorna går.. vilket i sig inte är helt fel. vill bara det ska bli sommar och sen höst. kan kanske bli vår först och då går de snabbt. jag har massa planer för våren och sommaren.

vet inte vad jag ska skriva men jag jobbar och sliter tjänar pengar betalar räkningar och sparar så mycket det bara går. En glad nyhet är iallafall att försäkringskassan ringde i morse och ville veta hur mkt jag tjänade í januari och eftersom jag inte fårlönelappen förän den 26 så skulle han höra av sig då. så det lutar ju åt att jag får en liten slant till sparkontot där iaf. tackar man inte nej till. verkligen inte.

nu jobbar jag iallafall  idag 15-20 tors 16-22 fredag 15-20 lördag 7-16 söndag 16-22 sen ledig måndag och
på tisdag händer något underbart. som dock är hemligt. många hemlisar här nu för tiden men snart får ni veta.

med pluggandet går de sådär motivationen är inte speciellt hög just nu men ska ta tag i det där snarast. boka en tid till de muntligauppdraget så jag kan börja på nästa kurs. sen får vi se hur jag gör. har ju som sagt chans till akassa nu men den kan jag inte utnyttja om jag pluggar. men jag ska iaf göra klart de 2 jag har kvar sen får vi se hur de ser ut med jobb och så.

och bara så ni vet är jag LYCKLIG!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: