Alltomkirsten

2010-02-24
17:35:28

Onsdag

Goddagens!

Nu har jobbet flyttat till höganäs och eftersom bilen fpr körförbud om vi inte ombesiktigar den inna lördag så  ska vi ställa bilen i garaget i kväll och så ska mitt hjärta förhoppningsvis om jag ber snällt fixa den till mig så jag kan köra ett år iaf. vilket betyder att jag ska cykla till jobbet resten av veckan. kallt.Men ack så duktig jag kommer bli. kanske inget att hurra för men är de 1km så är de allt. hehe. kanske inte så kul kl 22 på kvällen men bilen måste bli bra.

igår träffade jag mamma och vi åt god mat. hehe var trevligt tyckte jag.  idag har jag jobbat, duktiga mig! och sen har jag städat käket och tvättat två masi´kiner och precis ställt in köttfärslimpan i ugnen så ska alldeles strax skala potatis. god middag. jag är förjäkla duktig.  nu jobbar jag:

Tors: 16-22
fred 14-22
lör 7-16
sön 7-16
mån tis on och tors 15-20
sen lördag 16-22

sen får jag väl mer hoppas jag.

fick lönelappen idag och det är en helt okej lön som vanligt. eftersom jag ör ekonomisk kan jag spara tusenlappar trots jag och sambon delar på alla gemensama utgifter. man vet ju aldrig om de skulle hända något oväntat spm ny med bilen typ kanske behövs grejer.

nu kallar maten och undan plockningen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: