Alltomkirsten

2010-12-23
08:19:12

23 december.

min lilla skatt var skit pigg vid 5 i morse så vi har varit vakna ett tag nu. haha. börjar bli pigg. hehe.
idag har jag en del att göra inför i morgon. dels ska jag fixa revbenen, göra lite fler julgodiskulor, fixa tvätten, måste även ut en sväng i snökaosen. till city gross.  känns precis som jag glömt någon julmat.
men vi har iaf ordnat ; janson, köttbullar,prinskorv,kroppkakor, bröd,ost,smör,leverpastej, lax,sill, kalvsylta,pressylta, 3 sorters korv, räkor,rökt fisk, revben, baconjanson, ägg,majonäs,skinka, pepparkakor,mandelmusslor 2 sorters julgodis, vanlig risgröt och ris ala malta,körsbärsås och saft sås. hoppas de räcker. men ska kolla en tur till på city gross för säkerhets skull..

även inhandla en sak till i julkappshögen.. måste sluta vara SÅ nojjig. måste tro att det blir bra för en gångs skull.
ska iaf slå en en hög med klappar i kväll när lillan sover. vi slog in några paket igår men de var tråkigt. haha. men men, kommer säkert bli bra.

har inte mycket att förtälja mer än att uppdateringen kommer bli låg nu dels för flytten o dels för att sambon är ledig till den 3 januari :) får passa på att umgås så mycket det bara går annars jobbar han ju ganska mycket :)

men ni får ha en goood jul om jag inte skriver mer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: