Alltomkirsten

2010-08-28
08:54:42

Helg

Lördag morgon! :)

sovit som en prinsessa i natt förutom en konstig sak, men den är lite pinsam så de hoppas vi över!               hjärtat åkte tidigt till jobbet så jag passade på att göra mig en smoothie till frukost, när jag endå vart uppe :)
jag funderar på att gå ut på en liten promenad, men det är kallt här inne så antar att där ute är ännu kallare. :/
sommaren är över kan man iaf konstatera. igår morse var de 11 grader när baby gick till jobb.. grr. kallt.

är nästa helt säker på att få gå över tiden. känner ingenting. har inte ens lite jäkla mensvärk..
vill ju bara träffa min lillfis nu ju! <3 man är så nyfiken på hur den lilla ser ut och om det är en påg eller tös. men den lilla kommer när den är redo. :)
nåväl har en sån konstig känsla i kroppen så idag ska jag pyssla tills hjäratat kommer hem igen.
tvätta lite bebiskläder och lite kläder till mig. ladda kameran och kanske börja fundera på vad jag ska ha med mig ,när det väl blir dags.

sen ska jag börja första uppgiften i kursen omvårdnad. ska skriva en essä genom att svara på några frågor. kruxet är att det måste vara mellan 2-7 sidor och sen får de inbte vara mer än något antal tecken och ite mindre än något antal tecken. sen ska man lägga in källor och noter.haha helt nytt om man ska jämnaföra med den andra skolan. tycker dock att detta verkar mer seriöst och jag vill ju kömpa lite för mina betyg så det kommer bli en utmaning då det var 1000år sen jag skrev en essä. så önska mig lycka till :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: