Alltomkirsten

2009-09-30
11:07:48

Min resa har börjat.

Detta är börjar på något nytt. " lev ditt liv och gör det nu" Detta är mitt liv och min resa. man lever bara en gång och varför ska man då lida? jag älskar mitt liv. jag har allt jag vill ha förutom 1 sak egebtligen 2 men det är inte det som är det viktiga just nu. utan nu är det mig det ska fokusera på. jag skäms som fan egentligen men, jag skall vara modig och stå på mig. detta är mitt beslut. och om jag nu mot all förmodan skulle dö så är det väl värt det. jag vill inte leva mitt liv instängd länge.  det får vara nog nu och nedräkningen har börjat. innan jul är nedräkningen just nu men den kommer säkerligen att justeras med tiden.
första oktober  i morgon och sen kommer november sen kommer december. det innebär att inom 3 månader är det min tur. äntligen!! men min resa börjar redan nu.  jag vet inte om jag någonsin kommer våga ge lösenordet till fler än till mamma, men jag vill känna mig riktigt mogen först. jag vet ju att det är många som tycker om detta beslutet. men jag gör det fortfarande för min skull och ingenannans.

jag har dessutom under någon vecka skrivit om mina tankar och känslor i en dokument på datorn som jag kommer klista in i bloggen om ett tag.  och sen kommer mina känslor och tankar att finnas med här. Min blogg,min resa,mina tankar.

Jag tror nämligen att ingen aldrig kommer förstå mitt beslut fullt ut. Men jag ser detta som min endå chans. jag hade nämligen endå inte lyckas göra detta själv. jag behöver lite hjälp på traven. Jag vill göra detta utan att det ska bli osunt., och övergå till någon ätstörning. jag vet ju själv hur jag fungerar vid det här laget.   men mer om det en annan gång. allt handlar om att känns sig redo.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: