Alltomkirsten

2009-10-31
09:51:38

i morgon sen dagen D

förlåt för tråkiga inlägg men jag behöver skriva av mig lite och vill ni inte läsa så skit i det. :)

näsan är snuvig annars mår jag bra. ringde till avdelning 6 och kollade om det går iaf fast man är snuvig och så länge jag inte hade feber trodde hon inte det skulle vra någon fara. så i morgon kl 19 skall jag vara där. det närmar sig med storm steg men jag känner mig lugn. (änsålänge ) just nu är bara oron på snuvan att inte bli sämre. men det blir det inte.
jag ligger o soffan med datorn på magen och täcket invirat runt kroppen och har mix megapol på radion. tvättmaskinen är igång för alla under kläder var borta. både mina och babys så jag tog alla underkläder i tvätt korgen och det blev en full maskin. hehe.

planerna för dagen är att fixa undan tvätten ,diska,dammsuga och packa en liten väska. följande ska jag ha med mig ::

morgonrock
inneskor
raggsockar
mjukis byxor
leggins
t-shirt¨
underkläder
kofta
mp4an
tandborste,tandkräm
shampoo,balsam.
bok(böcker)
datorn?

problemet är bara vad jag skall packa det i. får lägga fram allt på sängen och sen hitta en lämplig väska. hehe. 

baby ska få ta foto på mig senare när han kommer från jobbet.  och bestämmer jag mig för att ta med datorn så ska jag överföra filmer så jag har underhållning.

har lite att pyssla med idag med andra ord. sen vill jag vila lite med efetrsomm jag kommer få kämpa sen,mkt att tänka på andas,och hosta rätt. gå ur sängen på ett visst sätt. vara uppe och gå små stunder hela den vakna tiden osv.

de här kommer gå galant. :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: