Alltomkirsten

2009-05-19
11:49:01

hihi

Dags att uppdatera lite kanske...

bilen gick raaakt igenom så nu har jag bil med. naaaajs!!  igår hade vi as roligt. jag och Lotta i bruttomobilen och danny och fredde i evon. haha. vilken kväll igår alltså längesen jag hade så roligt . tack!!

nu ska jag snart till skolan och ha prov.suck! måste klara de för det är typ omprov och prov i ett.suck!!
men men snart studenten. :d lovelys dagys.  bara ett jobb som saknas med jag söker och letar vidare så tids nog kommer det nog något. annars ska jag plugga i september. elelr det kanske jag gör iaf. vi får väll se.

nu ska jag plugga lite sen handla fri märke . posta studentinbjudningarna.skriva ut en arbetansökan i skolan sen blir de prov :P haha. tur man har bil ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: