Alltomkirsten

2009-03-30
19:19:51

pyssel

Fy vad jag har varit duktig idag :D  efter körlektionen handlade jag och sen pluggade jag  från 13-17  så nu är en sak fixad iaf. 12546 to go. men det fixar jag.
nu har jag gjort middag och käkat men baby har inte kommit än så han får värma sin mat.

nu funderar jag på att vika och sätta på en ny tvätt maskin och vattna blommorna. börjar helt seriöst tycka det är roligt med blommor, jag som lovade mig själv att inte bli som mamma. haha. men men xD

sen måste jag betala räkningen, mobilen. sen diska efter maten.

sen ska jag se tonårsliv, en tjej är med där som jag följt hennea blogg i typ ett år så det är roligt att se henne på tv med.  kolla själva vettja  i svt 21.30


nu ska jag pyssla.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: