Alltomkirsten

2009-03-30
08:01:17

måndag

ny vecka nya tag... eller inte. 5 dagar till påsklov, det borde jag väl klara av tycker man. åh nej utan jag missar halva dagen idag för jag har körlektion, men man måste ju prioritera. jag vet jag klarar skolan iallafall, men jag kommer inte klara körkortet om jag inte går på mina lektioner,så det så.

men iallafall, veckans planer är:
Måndag: Körlektion , skolan, plugga
tisdag :  skolan, studie besök,skolan, plugga
onsdag: praktik 8-16 plugga
torsdag plugga, praktik 14-22
fredag praktik 8-16 (borde plugga)

mycket plugg, men då slipper jag de sen iallafall. skönt det.

i helgen så hände inte så mycket men i fredags sov jag :P haha
i lördags så var vi med thommie, hängde i stan och glodde folk. alltid lika kul haha.
igår/söndag så var vi på väla,familia och pang med lotta och fredde. handlade faktiskt för 500kr som jag inte har råd med. men iallafall :P måste unna sig ngt:P  hehe köpte två linnen på gina, en stavmixer och massa små saker på pang.

nej nu ska jag klä mig och fixa med mina cv som jag ska lämna på två ställen idag i stan.

ha en bra dag
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: