Alltomkirsten

2009-03-31
10:55:23

Hoppet är det sista som överger människan.

precis. hopp är de jag har mest av. finns så mycket jag vill med mitt liv. så många saker jag vill uppleva och förändra. Mest av allt vill jag att de 9 april ska blir en bra dag, och sen vill jag att det ska gå relativ snabbt. men de jag har läst så kan de bli innan detta året är slut. och det är ganska läskigt att säga hejdå till något som varit med en hela livet. Nästa torsdag kan bli början på ett nytt liv. förhoppningsvis kanske jag åste tillägga.

sen vill jag ha mitt körkort. jag SKA ha det innan sommaren så är det bara OKEY?!  jag måste våga tro på mig själv och det ska jag göra. Nästa körlektion ska vara felfri jag göra mitt bästa göra det jag kan. för jag kan om jag vill och JAG VILL!

sen vill jag ta studenten med G ialla ämnen men det är inga problem för det kan jag. och jag vill!

Sen vill jag jobba. jag vill jobba mycket och tjäna och spara pengar. som jag sen kan åka till thailand för. jag vill till många länder. jag skulle vilja åka till, :  Thailand, filipinerna, nya zeeland, vietnamn, kina,indien, usa,england, mexico och maldiverna.  Men thailand är viktigast absolut. jag vill SÅ mkt så det inte går att beskriva. SÅ mkt vill jag.

Sen vill jag ha en fin bil,en sportmodell med vinge och kjolpaket och hela skiten. och den ska ha 300 hk så det så. sen ska jag visa att jag kan köra ;)

sen vill jag ha 2 små bebisar och baby ska vara pappan xD  jag ska klä dem i söta kläder och de ska bli så bortskämda. och jag ska aldrig bli som min mamma var till mig utan jag kommer bli värre xD haha.

Sen vill jag gifta mig, ett utomhus bröllop med svanar och vit stora blommor och jag och min man, den närmsta släkten och massa god mat. sen en bröllops resa till maldiverna bara min man och jag. barnen får mormor passa xD

sen vill jag flytta till ett underbart vitt tegelhus med många fönster och stor trädgård. i trädgården ska det vara många blommor och sen stor altan med en stor pool och inne i huset ska det finnas en bastu och jacuzzi.
Tiger och smulan ska få varsen klätterställning och en stor mjuk madrass att sova på. vi ska ha en städerska och en butler. xD 

sen ska jag jobba som chef på ngt stort företag och tjäna flera tiotusental kronor i månaden  och bli rik.

sen ska jag vinna på hästarna och ge mamma lite pengar det kan hon behöva ;)


hoppet är det sista som överger människan.....
Kommentarer:
2009-03-31 @ 19:10:49

Jodp frågor har jag fått , men jag publicerar dom inte förns jag har svarat på dem =) Men vad kul med lite fler =)



kram!

2009-04-01 @ 09:39:25
#2: mamma

Inga dåliga drömmar. Allt kan inträffa bara viljan finns. Jag passar gärna barnbarnen. Är det jag som vinner på hästarna kan du få en slant,räcker nog inte till huset med pool men till klätterställning till katterna. En liten tanke, tänk om dina barn ej vill gå i fina kläder utan i håliga byxor som visar hela baken??? kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: