Alltomkirsten

2009-06-26
11:08:24

jag hatar det

att sitta här hela dagarna får mig att bli deprimerad. fy fan vad jag hatar detta!! allt känns bara såå  värdelöst. musiken blir min räddning. ett jobb skulle vara utmärkt nu. eller kanske lite människor som ringer och frågar om jag vill vara med och hitta på ngt. men nej. känner mig fan ensammast i världen just nu. så synd om mig. eller kanske inte.

nå jag nu är de fredag och baby har semester en vecka. så det ska bli skönt. ikväll s¨å ska jag hämta mami på sofiero vid 22 tiden typ. sen ska jag hem till baby eller vart han nu än är. hehe.


Kommentarer:
2009-06-26 @ 14:31:54
#1: Anonym

Jag vet inte riktigt xD Typ åka runt i Sverige i guess ^^ Orkar inte bry mig :D hahaha



Vilken söt kisekatt x)

2009-06-27 @ 00:58:33
#2: Linus

Ring Marie, hon känner precis samma sak hon och Max sitter bara hemma och tråkar hela dagarna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: