Alltomkirsten

2009-07-25
11:16:29

Så bra det blir ibland.

nu är ni nyfikna va ? hur det gick igår :P hehe.

jo det gick bra mjen jag blev skit sur på en som jobbar ordinarie där får hon och jag körde en runda med två i en  biloch när vi kom ut till vårdtagarna fick jag inte göra ett skit. hon bara  " sluta, jag gör de se" " nej jag fixar det" osv.  men sen åkte jag med en anna tjej på matrundan, så nu kan jag den i8 josntorp/farhult med.

annar är de ju första dagen i nyhamn idag med dubbel dag. yes ;) hehe men dew känns bra så hinner man komma in i det riktigt.  nu på morronen 7-10( med 30 min övertid) fick jag åka 1 personsrundan och de har jag träffas innan de jag var hos och så de man skulle vara 2 på med lyft och sådär kom en tjej och hjälpte mig för man får inte lyfta själv.
men jag tyckte faktiskt det gick bra,iallafall känndes de skit bra! =D  kommer jag bara in i det ordentligt blir det skit bra.

nu gör jag sallad till mig och baby, kykclingsallad med knaperstekt bacon. älskling jobbar med fast till 13 så jag hinner nog äta med honom innan jag måste iväg och jobba igen. looovely.!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: