Alltomkirsten

2009-02-25
16:25:44

praktik

vilken dag är helt slut, man ä'r verkligen inte van att gå upp innan kl 06 och vara igång 7 timmar. men praktiken gick bra, alla var snälla och trevliga. ska vara där fredag - 8-16 och lördag 17-23 . lika bra att ta lördagarna nu så blir jag ledig en gång nästa vecka. antagligen på onsdagen. kanske på frdagen vem vet? xD baby och jag måste nämligen börja fixa med innan flytten.

imrron är de projekt och jag bokade tt bord och ett eluttag, så nu återstår att se om jag ska ta med datorn och visa programet jag gjorde den i? vad tycker ni om de?
sen ska jag iväg och handla för kommer bjuda på alkoholfria drinkar ch mayby lite godis xD osch minns ja inte vilka jag ska göra. drinkar då. hmm.. boken är i skolan men jag får lösa de på bästa sätt. tänkte göra 2 med läsk, och mina extrakter. hade jag haft tillgång till en kyl hade jag gjort pina colada xD  nåväl måste ju ha ngt på borde förutom boken,. jag är verkligen inte kreativ :D
Kommentarer:
2009-02-25 @ 19:06:23
#1: Anonym

Åh, du får berätta sen vad de tyckte och så :D

2009-02-26 @ 07:48:21
#2: mamma

glöm ej en ny struken duk. kan du inte bjuda på varma drinkar? kanske lite värme ljus på bordet.

eller något annat att dekorera med, blommor och blader kanske

lycka till

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: