Alltomkirsten

2009-12-30
11:34:42

gott nytt 2010

Nu lider året mot sitt slut och jag är mer än nöjd. det har hänt fantastiskt mycket detta 2009 och det är bara början.
höjdpunkterna detta året är
 körkortet
studenten
jobbet
operationen
och nu viktminskningen.

jag är glad att det blev av trots allt. jag antar att jag blivit både gladare och piggare och framför allt börjar jag lite på mig själv igen. detta år som kommer 2010 kommer jag att ha några nyårslöften men jag väljer att kalla det riktlinjer.  2010 ska bestå av motion,bra mat och sunda tankar om kroppen. min plan är att börja simma 2 ggr i veckan ett minimum. jag älskar att simma alla taankar bara släpper och efter att man simmar 1km så är psyket mycket bättre. till våren skall jag även komma igång med promenader. så det svåra blir att hitta tider att simma på då jobbet är så klart prio ett. så jag ska jobba som faaan .

jag kommer även satsa på att spara så mkt av min lön som möjligt. thailand here i come. så sommaren 2010 kommer bestå av jobb och jobb. ledig blir jag i thailand. mamma får skynda sig att spara för jag längtar verkligen dit.

jag ska även finna tid att laga bra och nyttig husmanskost varje dag. dock kan man göra stor kok och frysa in.
köttbullar,pannbiff,fläskpannkaka,kyckling och kött i massor med en fräsch sallad till. grillad mat i mängder och självklart inte äta mer än jag får.

utöver allt detta skulle jag vilja komma ner i boeendekostnader. jag skulle kunna bo billigare om jag bodde själv.
hoppas hjärtat tar sitt körkort och köper hus. hehe. för det vi betalar nu skulle vi kunna få en 3a och ev en 4 beroende på var. en 3a hade varit perfekt då jag inte vill ha datorn på matrums bordet. nå väl.

2010 kommer bestå av kläder och kläder. kommer behöva köpa byxor varannan månad, inte mig emot men det blir dyrt. jag ska ska spara.


Gott nytt år!!!






Kommentar:
2009-12-30 @ 17:35:15

Gott nytt år du med!:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: