Alltomkirsten

2009-08-28
09:36:26

jobb och jobb

Fy fan vad trött jag är ! usch!  jobbade ju igår och ska jobba idag. igår var de snacka om att jag skulle vara avlösare och åka till dk med vårdtagaren. hm undra om det stämmer? hade varit kul. hehe.   jobbar 11-16 sen är det bara hem och handla, tydligen kattmat och sånt som var slut. får se hur trött jag är om jag åker till willys eller om city gross från räcka.

annars s¨å ringde jag nyss och får provsvaren på måndag i ett brev. hmm då kan de väl inte vara så farligt? hoppas inte iallafall!

om en timme ska jag bege mig mot jonstorp där jag jobbar just nu. hehe jag hoppar runt. hehe.

sen jobbar jag lör 11-16  och söndag 7-13 sen 16-22 det BLIR en jobbig dag. sen måndag med. kan vara 11-14 eller någo sånt. sen har jag helg ;) hehe. allt för thailand :D  just nu är mina planer på att vara borta en månad.  eller iaf 3 veckor måste ju hinna uppleva och så.

nå väl nu ska jag fixa till mig så jag öär redo för en dag på jobbet. lovely :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: