Alltomkirsten

2009-04-29
16:28:30

en bra dag

körningen gick bra dock var de as varmt i bilen. men de fick gå . efter så kolla jag lite på skopunkten sen åkte jag hem och handlade lite och nu sitter jag här och är lite arg. tvättmaskinen har inte kommit? och jag behöver tvätta. störigt. hoppas den kommer innan måndag annars får jag ahndtvätta lite tröjor. :P hehe som man gjorde förr i tiden typ.

kom på en nackdel med att bo här xD att vi har bara 3 kanaler just nu xD får se om vi orkar fixa fler någon gång fast egenligen behövs inte de nu på sommarn när man ska vara ute och leka. haha.

nu ska jag snart böja med maten och sen blir de uppackning i kväll/natt för baby är ledig i morron om de inte ändrats vill säga.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: