Alltomkirsten

2009-04-28
15:23:33

åter

usch så tråkigt att plugga men skönt att det går frammåt iallafall.
tvättmaskinnen skulle komma idag, men än har jag inte sett den tyvärr. hoppas den kommer i morron, måste ju ha rena kläder. men det borde den iaf göra. ska tvätta upp de vi har cóch hänga ut.lukta gott =D 
om en stund ska jag plugga lite till.suck. men men måste göras.

i morron ska jag vara hemma från praktiken. har lite att fixa med. ska ha körlektion bla annat. helt seriöst s¨å funderar jag på att byta körskola¨för hon bara gapar och skriker jobbigt. behöver någon som kan vara lugn. men men känns dummt att byta med iofs.

nu kom rörmockaren xD men han gick in till grannen. få se om man kommer hit sen, hmm? han kanske arbetar till halv fem. för de andra börjar sju och slutar fyra som arbetar här. men men får se.

skulle behövs cykla ner till höganäs och hämta ut pengar med till vår grill oc´h ute möblerna. sen blir de garanterat grill i helgen om jag känner danny rätt vilket jag borde göra.

nej åter till arbetet!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: